piątek, 16 stycznia 2015

prawda i fałsz czyli Klarce się nie odmawia

nigdy nie umiałam kłamać
jak zmyślam to mam poczucie, że nad głową zapala się czerwony neon z napisem - ONA KŁAMIE

mam teraz napisać 4 zdania, z których jedno będzie nieprawdziwe
obawiam się, że zagadka będzie banalnie łatwa

ale Klarce nie mogłam odmówić:)

1. Kiedyś w czasie jazdy przez centrum Warszawy  odpadło mi koło od samochodu
2. Widziałam kiedyś zorzę polarną
3. Wystąpiłam w programie interwencyjnym telewizji polskiej
4. postawiłam nogę na każdym kontynencie poza Australią


ufff

TERAZ PROSZĘ ZGADNĄĆ, KTÓRE Z TYCH ZDAŃ JEST FAŁSZYWE

no i cieszymy się weekendem drodzy mili
jutro rano -KAWAAAAA:)))


194 komentarze:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wrząteczek zapiję kawką
      dziękuję Olgo :*

      Usuń
    2. dzieki Olguś:*

      to ja z Tobą Mia wypiję ten wrząteczek a potem kawusię:)

      Usuń
    3. czy ja dzisiaj też moge kawkę?
      gorącom wodę z cytrynom juz wypiła ja

      Usuń
    4. to razem widac Rybka piłyśmy te wodę:))
      wypij kilka łyków,cięzko mi stwierdzić ale może kawka wcale Ci nie szkodzi?

      Usuń
    5. jestem tak sfrustrowana, że się napiję:((

      Usuń
    6. wypij przynajmniej będziesz wiedziała czy coś odczujesz,czy sie nasili ból czy zostanie w takim samym stopniu..:*

      Usuń
    7. z pewnością ból się nie nasili po jednej kawie

      Usuń
    8. różnie z tym Olguś jest...serio

      Usuń
    9. już mi Ajda objaśniła
      wiedziałam, że tak może być np w przypadku migreny
      no albo przy kamicy itp
      ale przy rzs to nie przypuszczałam, że jedna mała porcyjka od razu daje się we znaki

      Usuń
  2. an3czko ♥
    duuużo wsparcia!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. I się poskarżę
    ręka boli mnie dziś raczej mocno
    winna dwóch łykow wina i małej porcji kurczaka z ryżem
    no niemożliwe że to to! !!

    OdpowiedzUsuń
  4. obstawiam 4
    kurcze, tylko w jakim programie wystąpiła rybcia, a fariatki o tym nie wiedzą???
    bo że wystąpiła, to jestem teraz pewna ;P

    witam, dziewczynki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj Viki!

      myslisz,ze 4? :))) Rybcia wszędzie była ;P

      Usuń
    2. viki, jak miło żeś wpadła :)

      Usuń
    3. 10 dni bez alkoholu i od razu jakaś drażliwa i czepailska....

      Usuń
    4. prawda, ze apstynencja jest szkodliwa dla środowiska???

      Usuń
    5. witaj Viki :***

      Rybcia w tv? sławna jak teść?? ;PPP

      Usuń
    6. to ide szukać w necie Rybki.... jak bierze udział w tym programie tv ;DD

      Usuń
    7. myślisz, ze nagrali, jak zgubiua to kouo? :)

      Usuń
    8. Witajcie dziewczynki ;)
      Mia, nie denerwuj ankoholiczki na głodzie ;P
      Myślę, ze to było w programie "Uwaga", albo w "Zawsze po 23-ciej" ;)
      podejrzewam, że rybcia unieszkodliwiła jakiegoś bandytę swoją torebką z kokosa ;P

      Usuń
    9. a to nasza Viki jest?

      Usuń
    10. a macie inną ???
      Olguś, Ty mnie po literkach nie poznajesz ??
      ;P

      Usuń
    11. nawiasy normalne, to mnie jakoś zmyliły ;)
      no i nauczyłam się od aLusi czujności czekisty! :PP

      Usuń
    12. pionteczka za czujność:P
      klawiaturę kupiłam, więc się w nawiasy nowe wrzuciłam ;P

      Usuń
    13. o obrazeczek śliczny gdzie?

      Usuń
  5. byłam wczoraj na wyprzedażach i wróciłam do domu z dwoma parami rajstop!
    mąż się ucieszył, żem taka tania ;))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :DD
      ja przyniosłam 3 pary majtek :PP

      Usuń
    2. zaszalałaś choby ja ;)))

      Usuń
    3. mam zamiar się poprawić
      ale jako mszczyni soldów pójdę jak będą w sklepach juz minus 90%
      ftedy zaszaleję:)

      Usuń
    4. u nas tylko szyldy sa z % wyprzedażami, a pod nimi maciupeńki literami napisane "do"....i okazuje się,ze pare groszy jest coś tanśze...ech...
      czasami się coś trafi ale trzeba upolować:))

      Usuń
    5. no
      ale ja miszcz potrafiem :))

      Usuń
    6. u mnie problem jednak polega na tym, ze ja NIE CIERPIĘ łazić po sklepach!!!

      Usuń
    7. ja zakupiłam wczoraj sznurowadła!
      długie na cale 1,20m!
      ha!

      Usuń
    8. były obtanione?
      bo jeśli nie to się nie liczy :P

      Usuń
    9. no to siem nie liczy :(
      obtanione kupiłam słodkie pomarańcze!

      Usuń
    10. niee noo Olga, widzę że jesteś kompletnom wyprzedażowom ignorantkom!!:PP

      Usuń
    11. Olga spożywka się nie liczy :)))

      Usuń
    12. to prawda Rybenko! jestem :)

      Usuń
    13. no i wciągnęłyście mnie!
      poszłam zapłacić rachunki, wróciłam z cudnymi skórkowymi rękawiczkami za tak głupie pieniądze, że aż trudno uwierzyć :))

      Usuń
    14. ja wczoraj też kupiłam
      w Biedronce za 10 zeta :)

      Usuń
    15. OOO, to jakoś elegą brzmi;)

      Usuń
    16. http://www.madonna.eu/?site=start

      Usuń
    17. fajne rzeczy
      u nas nie ma
      no ale rękawiczków nie widziałam:)

      Usuń
    18. też szukałam, bo chciałam Wam pokazać, ale na stronie nie ma

      Usuń
    19. w sklepie kupiłam ostatnią parę :))

      Usuń
    20. ja miałam wczoraj iśc na jakieś zakupy, ale jakoś, kurczak, nei lubię, więc poszłam na pilates, a potem odmaczać do jacuzzi i do sauny tejpa z szyi, bo ciężko było :)
      z drugiej strony miło byłoby mieć nowe buty, albo sukienkę, wszak mam ich mało :) , tylko żeby jescze nie trzeba było po tych sklepach chodzić...

      Usuń
  6. ale mnie korci
    dobrze że mam bizi dej:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale my już wiemy, że czwarte!

      Usuń
    2. wiemy i już!
      Rybcia Ty z tym grobem nie przesadzaj, bo jeszcze ci się wieko od trumny zaczaśnie ;)

      Usuń
    3. w grobie można i bez trumny :P

      Usuń
    4. słyszałam takie fajne hasło, że człowiek dojrzewa z wiekiem. Najczęściej jest to wieko trumny :)
      tak mi się skojarzyło :)

      Usuń
    5. ekhm
      posta może by przeczytała??

      Usuń
    6. przeczytałam, usprawiedliwienie jest na samym dole :)

      Usuń
  7. Pierfsze!
    Rybenko,teoretyjcznie to i po mauej ilości mosze rosboleć jeśli to TEN skuadnik,co zuy jezd! Czeba wyciszyć i jeszcze ras sprofokować...
    Ja dzisiaj probujem zaczonć ,ale nie mam nachalnej motywacji,wienc nie wiem,czy wyczymam...
    Z kuamstfem mam podobnie i jeszcze stfierdziuam,że czeba mnieć ueb jak sklep żeby pamientać co siem kuamauo-wienc nie dla mnie ten sport...pomijajonc,że czensto pofiem zanim pomyslem/nie że wolno myślem,ale bardzo szypko mowiem:P:P /

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to ciekawe, co mówisz
      nie wiedziałam, że taka mała ilość może sprowokować ból

      Usuń
    2. a z tym kłamstwem, to racja
      kto by to spamiętał! ;P

      Usuń
    3. dziś nie zjem ani mięsa ani ryzu to się zobaczy

      Usuń
  8. Tak może,choć nie powiedziane,że u Rybenki to akurat to,dlatego czeba powtorzyć ten numerek:)

    OdpowiedzUsuń
  9. tej może t taka sławna że Ci teś sławny nie poczebny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w Luksie zna mnie co 10 Polak , tom chyba sławna, nie ? :PP

      Usuń
    2. co tam gwiazda
      GALAKTYKA!!

      Usuń
    3. co tam gwiazda!
      GALANTYNKA!

      Usuń
    4. hm... cos mi sie pomyliło:P

      Usuń
    5. byle nie Mandaryna ;P

      Usuń
    6. zaraz zaraz
      od czego zaczęłyśmy?

      Usuń
    7. dobre pytanie :PP

      w sumie chodzi o zwycienscem dzisiejszego konkursu:)

      Usuń
    8. a nagroda bendzie czy tylko satysfakcja zwyciezcy?

      Usuń
    9. aLusia tu propaguje sekundowe pochwały wzrokowe ;))
      tak a propo wyprzedaży i taniochy ;PPP

      Usuń
    10. czy to znaczy, że Futi wygrała?

      Usuń
    11. zbyt pochopny wniosek
      czekamy cierpliwie do wieczora:)

      Usuń
    12. dobra, nagrodą będzie sława, czyli ogłosze na moim sławnym blogu kto jest zfycienscom:P

      Usuń
    13. czyli jednak wyprzedaże ;PP

      Usuń
  10. ja tesz opstawiam 3, bo jakos sobie rybenki z torepkom na antarktydzie nie wyobrazam. ;) a na drugim miejscu obstawiam #1. chociaz to by mi bardziej do aLusia anegdot pasowalo. ;) Moze aLusia jechala obok i fszystko widziala. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmm :) czyli ja bardziej pasuję do kołoodpadalnego profilu? przerażające trochę...
      ale obstawiam 1, jakby odpadło koło, to bysmy już o tym wiedziały :)

      Usuń
    2. ale to mogło być dawno temu

      Usuń
    3. A ja jestem niemal pewna, że Rybeńka pisała kiedyś o tym odpadniętym kole!!! :)

      Usuń
  11. to jusz mozna oglaszac wyniki. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))
      ale Antartyda to kontynent ?

      Usuń
    2. :))) no podobno. bo ma byc 7, prawda?

      tu pokazujom na mapie: :PP

      https://www.google.com/search?espv=2&biw=1745&bih=877&tbm=isch&sa=1&q=continents&oq=continents&gs_l=img.3...12250.15190.0.15489.10.9.0.0.0.0.0.0..0.0.msedr...0...1c.1.61.img..10.0.0.HGBrFnzEgzM#imgdii=_&imgrc=bdBHwMIKyekg8M%253A%3BjXacQEOpV_EEbM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.nationsonline.org%252Fbilder%252Fcontinents_map.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.nationsonline.org%252Foneworld%252Fcontinents_map.htm%3B1379%3B698

      Usuń
    3. ta pomyłka może mnie wiele kosztoweać :PPP

      Usuń
    4. :PPP to masz czas do wieczora. mozesz biec interweniowac do telewizji, albo poluzowac sobie kolo i jechac do cenrum warszawy. :PP

      Usuń
    5. :PPP
      mówiłam
      no
      nie nadaję się :PPP

      Usuń
    6. pale nie radze wyciągać pochopnych wniosków

      Usuń
    7. czyli jeszcze mogem wygrac. :PPP

      Usuń
    8. fszystko jest mozliwe
      nawet to, że mamy tylko 6 kontynentów
      wszak to sprawa baardzoo umowna :PP

      Usuń
    9. no pewnie, ze umowna. Twoj blog to u ciebie moze byc nawet 4. Kto bogatemu zabroni? ;)

      Usuń
    10. kto BLOGATEMU raczej :PP

      Usuń
    11. mozesz oglosic nowom teoriem i od razu zaproszom ciem do telewizji z interwencjom. :P

      Usuń
    12. tylko że mogę nie dojechać, zwłaszcza jeśli to tiwi w Warsaw :PP

      Usuń
    13. :PP zwlaszcza, gdy trzebaby jechac przez centrum

      Usuń
    14. nad którym to migotałaby zorza polarna :P

      Usuń
    15. :PPP
      zafsze mozesz powiedzic, ze zorza pomyliua ci siem z tom suawnom tenczom co jom ciongle podpalajom. :P

      Usuń
    16. http://pl.wikipedia.org/wiki/Kontynent

      Usuń
    17. zorze polarne można zobaczyć w Bieszczadach

      Usuń
    18. wybierz model alternatywny z trzema kontynentami ;)))

      Usuń
    19. To ile w końcu tych kontynentów jest"?

      Usuń
    20. mnie nie pytaj
      ja na pewno nie wiem :PP

      Usuń
    21. Futi, zależy który model wybierzesz ;PPP

      Usuń
    22. ja jak liczyuam na palcach to wyszlo 7, ale moglo mi siem pomylic. ;)

      Usuń
  12. obstawiam jazdę z odpadniętym kołem

    OdpowiedzUsuń
  13. O jedynce chyba kiedyś wspomniałaś na blogu ;)))
    Obstawiam trójkę, a jeśli to jednak prawda, to napisz koniecznie, czy brałaś tam czynny udział, czy tylko mignęła Twoja twarz pośród tłumu zgromadzonych ;P

    OdpowiedzUsuń
  14. ja nie jestem za dobra w zgadywaniu, ale mogę rozdawac w nagrodę trzysekundowe pochwały wzrokowe :)
    Pięciogodzinne spotkanie z księgową zlasowało mi mózg...

    OdpowiedzUsuń
  15. jeszcze poproszę o zgadywanie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie odpowiedzi som prawdziwe, bo Rybenka kłamać ni umi

      Usuń
    2. 4 nieprawda, mówiłam od samego początku ile razy mam się powtarzać???

      Usuń
  16. Czyli jak kłamiesz Rybeńko, to od razu to po Tobie widać? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. 19 to jusz wieczor, bo o 19 byla wieczorynka.
    A zaraz bendzie dziennik telewizyjny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeśli wina było dużo to może i była ta zorza...
    ale przy normalnej ilości, to nie wiem nie wiem :P

    OdpowiedzUsuń
  19. kocham was:))
    i Klarkę najbardziej, dziękuję:**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak Klarke najbardziej to ja sobie idem. ;)
      na dziennik telewizyjny :P

      Usuń